Kudli beach

8 januari 2019 - Gokarna, India

Vandaag wederom onze reisplannen gewijzijgd.we zouden deze week 2 treinreizen maken van elk 7 uur.echter is het hier zo paradijslijk dat we hier blijven tot zaterdag.we nemen dan de nachttrein naat kochin. Tik op internet maar eens kudli beach in en dan weten jullie waarom.op het strand contact gehad met 2 indiase dames en zij vonden ons ontzettend knap gezien de mooie witte huid van ons.foto van de dames is bijgevoegd.hier in azie is het nog steeds zo des te blanker des te rijker en dat is ook zo.omdat we wat langer blijven zijn we verkast naar een luxer onderkomen met een zwembad in de tuin.Je zou het niet geloven maar ook hier veel borden met niet roken, denk aan het milieu enz.ik heb altijd gedacht dat alle indiers rookten maar dat is helemaal niet zo.hier rookt bijna niemand maar dat kan ook met de prijs te maken hebben.pakje sigaretten kost hier ca.3 euro en dat is erg veel voor de gewone indier.langzaam zijn we overgestapt van continentaal naar indies eten en dat gaat prima.leon en bert eten dagelijks hun vissoep.onze ontlasting ziet er nog fantastisch uit dus....... stilletjes zijn we ook afscheid aan het nemen van onze kleren zodat de rugzak leger wordt.na 6 dagen hebben we de 1e onderbroek geschonken aan indie.onze zoektocht naar de gulle gever van de horloges gaat volgende week verder.we hebben begrepen dat die gast ergens in thekkady zou wonen.morgen naar gokarna, de pelgrimsstad van de gid shiva.donderdag hebben we grootst feest hier want dan is leon jarig !!! Jullie zijn van harte welkom