Lachen en kodai lake

23 januari 2019 - Madurai, India

Nou, vanmorgen was ongetwijfeld de leukste morgen van deze reis. Lachen, tot huilens toe.wat was er namelijk gebeurt: wij kregen constant fotos uit nederland met treinvertragingen, files, autos schoonmaken, dikke jassen aan. Wij stonden om 07.00 voor ons hotel ons krom te lachen.uiteraard al snel een menigte om ons heen die ook de fotos wilden zien. Ze vroegen " waar is dat ?" In nederland zeiden wij. Ze lagen dubbel van het lachen.zij snapten niet waarom wij de enigste 3 nederlanders waren die in india waren. Nou, wij snappen het wel.

Om 07.00 pikte de chauffeur ons op voor een toch naar het kodai lake.het was slechts een rit van 139 km maar die duurde 3 1/2 uur. Ons einddoel lag op een hoogte van 2200 meter, namelijk het kodai lake.dit meer , is gedeeltelijk onstaan door watervallen. Echter in 1863 hebben missionarissen met hulp van de bevolking dit meer zijn huidige vorm gegeven, namelijk een ster.de weg er naar toe was het mooiste en meest avontuurlijke.via honderden haarspeld bochten klommen wij naar een hoogte van 2200 meter.duizelingwekkende afgronden, de mooiste vergezichten en loslopende tijgers en olifanten die wij helaas niet gezien hebben.wel apen en 1 kikker. Bijgevoegd zijn enkele fotos.aangekomen bij het meer werd als snel duidelijk dat wij een bijzonder uitstapje geregeld hadden.zeldzaam mooie ligging van het meer.we moesten dezelfde rit ook weer terug dus konden we dubbel genieten. Om 18.30 kwamen wr zeer vermoeid terug in het hotel.maar  we hadden dit niet willen missen.het was wel vrij prijzig , ca.20 euro pp , maar allez,dan heb je ook wat.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. De ‘Krey’.:
    23 januari 2019
    Fantastisch cadeau, bedankt. Ik heb altijd al eens met Wil naar de Dom van Keulen in Koblenz willen gaan. SUPER bij mee.
  2. Patty:
    23 januari 2019
    Prijzig? Dat betaal je in NLD voor een retourtje Eindhoven, inclusief een trein die niet komt opdagen!
  3. Joep en Mia:
    23 januari 2019
    Heej verslaaggaever neet steeds zoe miereneuke euver wat ut allemaol kost, volges mich halt geej pieke genog euver. Daorum kunt ge beej thoeskomst bes ein partie gaeve. De wits waal ik kom dan zeker, en help dich auk s'nachs met opreume.
  4. 😀Conny:
    23 januari 2019
    Ja lachen ja over het weer in Nederland ,het is bar en boos hier
    wil ik weg met de auto aan me hoela deuren bevroren en allemaal van die onzin.

Zondag lachen jullie niet meer dan is het alleen maar klappertanden helaas.

Zag op een Indiase site dat er voldoende voorraad was betreft sjaals mutsen en handschoenen.

Heel slim om daar die spullen te kopen.
    Prachtig verhaal weer zo spannend mooie fotos ook.
    Het is nu wachten op PIET PAULUSME wat betreft de weersvoorspelling misschien valt het zondag wel mee en kunnen jullie in de korte broek richting huis.
  5. Marion Zub-Stamfort:
    23 januari 2019
    Wach maar zondaag dan lachen weej ,als geej met ög korte böks en t-shirt in Düsseldorf boete kump 😂😂😂
  6. Pé:
    23 januari 2019
    Vandaag was ik bij 2 mooie mensen in het prachtig besneeuwde boekend en hoorde nu pas dat jullie zo'n leuke blog hebben. Ik wens jullie nog een fijne afsluiting van de vakantie! Ik ga me nu even inlezen...
  7. Wil van Rens:
    24 januari 2019
    Ik vind ut auk eine geweldige pries “ Krey”. Zulle we de 29ste as die aankòmme op ut vliegveld in Düsseldorf die jonges ophaole Rob, dan plekke we geliek det uitje naor de dom van Keule in Koblenz d’r achteraan en dan kinne we s’aoves nog lekker ein biertje gaon drinke in de “ indiaase “ Pascha bar in Kölle.