Bollywood

26 januari 2019 - Gangamuthanahalli, India

Ga er maar eens voor zitten want nu volgt een onwaarschijnlijk verhaal.

Deze blog telt inmiddels 1907 volgers, prachtig toch dat zo veel mensen onze zoektocht gevolgd hebben.ook weten jullie dat india de grootste filmindustrie ter wereld heeft. Er schijnt zelfs een italiaanse familie te zijn die deze blog volgt.blijkbaar is aan deze blog ook een vertaal programma gekoppeld.nou is het zo dat een indiase regisseur deze blog ook gelezen heeft.enkele dagen geleden heeft hij ons benaderd.hij wil namelijk van ons verhaal een film maken.uiteraard werken wij daar aan mee. De film wordt uitgebracht on nederland,duitsland en india.de titel van de film is " prakkash ". De duitse uitgave krijgt een andere naam nl.: " so weit die fussen tragen ". Het leuke is dat wij zelf de "cast" mogen uitzoeken.er is ons wel gevraagd om geen intelligente spelers uit te zoeken.dus dachten wij aan de volgers van deze blog.hoofdrolspeler hebben wij al en dat is " de krey". As zaterdag tussen 16.00 en 18.00 zullen wij audities afnemen en wel bij ut midde. Wij maken uiteraard kosten en wij vragen slechts 50 euro administratie kosten.graag contant betalen bij binnenkomst.

Dus wil je graag de filmwereld in , dan laat je zien zaterdag !!

1. 😀Conny:
    26 januari 2019
    De kans van mijn leven eindelijk!!!!!!!!
  2. Nelly en Jan:
    26 januari 2019
    Maar Jos, hebs dich neet al film-ervaring? Ein paar juuerkes geleeje hebs dich toch mei gespuueld in de Blues Brothers !!! Pak zelf die hoofrol!!
    Gaoje reis truuk manne.
  3. De ‘Krey’.:
    27 januari 2019
    Ik bin errug gruuëts det geej mich de hoofrol gunt. €50,- zien al euver gemak naor Nando, maar dae zal d’r waal knién veur gekoch hebbe, want zelluf scheete kin dae neet. Gooje reis truúk. P.S. Ik waas zaoterdaag beej de auditie, maar Nando wilt auk die rol, en toépe kin dae neet...dae wiekser.
  4. Wil van Rens:
    27 januari 2019
    Gaer had ik auk de hoofdrol gekreege, maajaa die Krey zit altied met de snavel veuraan, det zit noow einmaol in ut beesje. Verder zou Herm hièl gruüets op òg zien gewaes, det geej ein klein bietje heb kinne ervaare wie hae daor al die jaore haet gelaef. Bedank menner veur de moëije verhaole, foto’s en video’s die geej met òs gedeild heb. Ik zal Matje Dijkman in idder geval de gegaeves gaeve van Bertje veur de veurtgang van d’n Teddy tempel, zoedet ut project good aaf wuurd geslaote. Òg Jao, Nando vruëg wannier ut volgende kruuts tournooi is beej Rinnie, want det hebbe we wal gemis die 3 waeke. Gooije truukreis menner en we zeen òs gauw genòg beej Rinnie en kinne we dan nog ens ònder ut genot van ein paar biertjes, luustere naor die moeëije verhaole van òg oet India. See you.