Vervolg zoektocht roots herman

26 januari 2019 - Gangamuthanahalli, India

Wij hadden nog een missie maar dat was nog niet vermeld omdat we niet zeker wisten of dit haalbaar zou zijn. 15 jaar geleden is herm ook in bangelore geweest.er is toen van hem een foto gemaakt onder een eeuwenoude boom.wij zijn vandaag ook in bangelore, ons einddoel waar ons vliegtuig vertekt.destijds is de foto in een groot park gemaakt ergens in bangelore.wij op zoek naar een groot park evenals de 17 miljoen inwoners van bangelore.het is vandaag een nationale feestdag vandaar. Maar wij hebben dezelfde boom gevonden.zie bijgevoegde fotos.wel was er een hekwerk omheen geplaatst.na lang aandringen en ons verhaal vertellen kregen we toestemming om bij de boom te gaan zitten.er werden fotos gemaakt die zijn bijgevoegd.daarop kunnen jullie zien dat dit verhaal op waarheid berust

Daarmee hebben we ook dit doel en dus alle doelen bereikt πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marion Zub-Stamfort:
    26 januari 2019
    Goed bezig geweest mannen πŸ‘
    Ik heb genoten van jullie verhalen
    En ik denk jullie nog meer wat jullie allemaal hebben gezien en meegemaakt πŸ‘
    Voor straks veilige fijne terugreis
    En jullie hebben geluk, sneeuw en ijskoude temperaturen zijn weg πŸ˜‚
    Dus jullie kunnen in T-shirt , korte broek en sandalen naar huis πŸ˜‚
  2. Connie en Ger:
    26 januari 2019
    Indd bedankt veur de geweldige verhaole. Heb elke daag genoote Weej winsse og eine fijne rustige vlucht truk nao het zuuije. Marion als zeej het kald hebbe kinne ze de stof dae ze gekocht hebbe umdaon. In India laupe mier manne in lange rokkenπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
  3. πŸ˜€Conny:
    26 januari 2019
    Wat hebben jullie veel meegemaakt en wat een prachtige verhalen super!
    Zat er iedere dag op te wachten.

Voor straks een rustige veilige vlucht mannen.

Vandaag ook al groot feest in de bazaar gehad wij hebben gevierd dat jullie morgen terugkomen.
    Dorien had vlaai gehaald bij de enige echte bakker in de boekend en hebben genoten.

Volgende week Zaterdag dan wordt het heeel druk in de bazaar alle vaste klanten heb ik uitgenodigd voor samen de terugkomst te vieren.

Zo vaak moeten horen wanneer MIENE MINS weer terugkomt, (een goed teken trouwens)
    Dus stel voor dat er nummertjes getrokken worden (zoals bij de bakker) dan heeft iedereen een kans om jou te zien Jos.

Kusje
  4. Petra:
    26 januari 2019
    Leuke verhalen heb ervan genoten. Fijne vlucht.
  5. Ton Hermans:
    26 januari 2019
    Hiere, bedankt veur dees schitterende verhaole. Ik heb der van genaote en zoeas Bert det dukker zaet: ut waas "waan".
    Gooi reis truukπŸ‘
  6. Familie giesen:
    26 januari 2019
    Wat een geweldige reis hebben jullie gehad. We hebben echt genoten van de geweldige verhalen. Een hele fijne terug reis. Gr familie giesen
  7. Emmy Meuwese:
    26 januari 2019
    We voelde ons ook een beetje in india, alleen de temperatuur dat wilde niet lukken, die lekkere warmte, maakte plaats voor de Hollandse kou.
    Maar de verhalen deden heleboel gied maken. We wensen jullie een behouden vaart terug en wachten met spanning op de verhalen die nog niet verteld zijn.