De vliegreis

4 januari 2019 - Badapur, India

We waren op tijd in dusselforf voor de vlucht naar parijs.hopelijk geen vertraging want we hadden slechts 45 minuten voor over te stappen. Vliegtuig wil landen in parijs maar maakt tijdens het landen een doorstart. Vleugel afgebroken !! Na 20 minuten boven parijs cirkelen alsnog een geslaagde landing. Dus hurry op naar de andere gate.met de bus 3 x overstappen op weg naar de juiste gate. Onderweg nog een rookruimte meegepikt.ondertussen werden we al omgeroepen ! Als laatste het vliegtuig in en we zaten nauwelijks toen het vliegtuig de lucht inging.prima reis verder behalve de luchtzakken in zuid iran.in mumbai door tig controles en uiteindelijk veilig in goa geland.

1. 😀Conny:
    4 januari 2019
    Ha kleine broer. Oh een doorstart bah akelig, super dat het goed ging en jullie ook de volgende vlucht gehaald hebben.

Dat was toch schrikken of niet dan.

Gelukkig nu met beide voeten op de grond.

Leuk de fotos van Annelies op de app.

Huul vuul leefs van mich oet ut kalde Blierick.
  2. 😀Conny:
    4 januari 2019
    Wacht met spanning op heeel veeel verhalen.
  3. Petra:
    4 januari 2019
    Vleugel afgebroken. Wat akelig. Maar gelökkig alles good gekomme. Vuuël plezeer. Ik blief och volgende.
  4. Connie en Ger:
    4 januari 2019
    Gelukkig is het good aafgelaupe.
    Bert haet het pilke geholpe?
    Amuseer og grtjs oet het kalde naate Tegelen
  5. T midde 3:
    4 januari 2019
    Pikke had ik eigenlik neet nuudig maar ut waas waal lekker(Good spul)
  6. Patty:
    4 januari 2019
    Dat klinkt spannend. Denk dat er geen snars van klopt en je ons royaal voor de gek houdt maar jullie zijn iig in India! Veel plezier!
  7. Jos theelen:
    5 januari 2019
    Patty,heb ik jou (jullie) al eens ooit onzin verteld ! Dat reisverhaal klopt gewoon behalve van die vleugel.die was niet afgebroken masr gescheurd