Afscheid prakkash

18 januari 2019 - Kumily, India

We hadden dus afgesproken om vanavond te gaan eten met prakkash en zijn vrouw.vandaag zaten we ergens te lunchen en plotseling stond prakkash boj ons aan tafel.hij kwam zich verontschuldigen omdat zijn vrouw ziek was en dus kon hij niet met ons gaan dineren.Uiteraard weer over herm gepraat. Hij is toen met ons meegegaan naar ons hotel.wij wilden hem daar de kados overhandigen, horloges en fotos van herm.zo gezegd zo gedaan.op ons terras kopje thee gedronken en hem de kados overhandigd.hij was zeer vereerd.adressen en telefoonnummers uitgewisseld .over 2 jaar komt hij naar nederland en wil ons dan bezoeken. Overigens zijn prachtig huis is betaald door de kinderen.omgerekend kostte dit 18.000 euro.dit is betaald door de kinderen die er ook een lening voor hebben afgesloten.prakkash heeft 3 kinderen, ze wonen allemaal in europa. In parijs,london en ijmuiden.

Het verhaal van zoektocht is dus hiermee aan eind gekomen.we hebben er veel plezier aan gehad om deze missie te mogen ondergaan.met name voor leon is dit een geslaagde mussue geweest.

Morgen relaxen en zondag op naar madurai, taxi rit van.ca 4 uur door de bergen.

1. Marion Zub-Stamfort:
    18 januari 2019
    Geweldig missie geslaagd
    Geweldig leuk geschreven alles Jos 👍
    Nog veul plezeer allemaol
  2. Petra:
    19 januari 2019
    Top missie geslaagd. Erg leuk.