Vervolg zoektocht

18 januari 2019 - Kumily, India

Gisteren niet alles kunnen vertellen over de zoektocht maar hier het vervolg.tijdens de zoektocht wist ons iemand te vertellen dat prakkash in een onherbergzaam gebied woonde waar je met normaal vervoer niet kon komen.dus wij naar boels of zij ook olifanten verhuurden.en jawel die hadden ze.Doe dan maar een olifant voor 3 personen.dat ging niet voor 3 personen maar wel voor 2. Dus leon en ikke de olifant gehuurd en bert zou wel wachten bij boels.maar hoe werkt dat dan ? Heel simpel zei boels en er zijn slechts 5 richtingen, left,right,go,back en stop.dat was heel eenvoudig.wij op de olifant opstappen via zijn achterwerk.paar keer eraf gesodimiteerd maar uiteindelijk zaten we bovenop.we hadden een slimme olifant want hij wist dat ze in indie links rijden.de richtingen werden goed aangegeven door ons.al gauw bleek dat we eigenlijk een rondje aan het rijden waren.al zeker toen we onderweg bert tegenkwamen die een olifant voor zichzelf gehuurd had.dus maar terug naar boels want ook hier geen prakkesh. Effe olifant aftanken en inleveren bij boels.maar zo werkt dat niet bij boels.we moesten de olifant ook nog schoonmaken.dus schrobben die huid en afdouchen en daarna de zoektocht vervolgen zoals gisteren beschreven.zie ook de fotos en videos