Benaulim

6 januari 2019 - Benaulim, India

Vanmorgen nog effe naar plek geweest waar herm woonde.beneden was een bar/restaurant en effe koffie gedronken.fotos van herm laten zien en gauw genoeg met een stuk of vier vrienden van herm aan de koffie, zwitsers en duitsers.bijgevoegd foto van dit treffen.al snel keamen de verhalen en een ding was duidelijk dat herm zeer geliefd was in deze omgeving. Van de provincie goa is panji de hoofdstad.over een kuststreek van 60 km vind je de prachtigste stranden.vroeger het hippieparadijs van de wereld. Zijm nog steeds hippiemarkten maar de sfeer can weleer is grotendeels verdwenen.sinds een jaar of 10 wordt deze streek beheerst door de russen.de hippies hebben zich verplaatst nasr zuid indie. De goa streek is nu welom bekend door zijn techno feesten die door de nieuwe generatie bezocht worden.hier in benaulim, in het zuiden van panji vind je nog redelijk de sfeer van vroeger dus ook de oudere hippies o.a de vrienden van herm.het seizoen is van november tot maart, aangename temperaturen.hierna 3 maanden 40 graden en dan 2 moessonmaanden. Op een bijgevoegde foto staat de rekening van vanmorgen, 15 consumpties voor ca. 6 euro. We maken ons nu klaar voor etentje met herm zijn vrienden. Het gaat prima met ons. Morgen 7 uur treinen in of op de trein !!!

1. Marion Zub-Stamfort:
    Lekker 15 consumptie veur 6 euro
    Pff door druimpse heej van 😂
    Leuke foto
    Veul plezeer allemaol
  2. Nelly en Jan:
    6 januari 2019
    Geweldig Jos en vrinde. Wat ein avontuur. Leuk um truuk te gaon in du'n tied met die alde hippies 👴🏻👴🏻👴🏻. Weej winse ôg ein prachtige reis. Gr. vanoet ut Zonneveld.
  3. Marjo en Jo:
    6 januari 2019
    Wat fijn um met zo n doel op vakantie te gaon. Moeie foto's en geneet maar lekker same. Groetjes auk van mam en Elza
  4. Otto:
    6 januari 2019
    Leuk dat je ons op de hoogte houd van jullie avontuur 👍👍
  5. Joep en Mia:
    6 januari 2019
    Weite die vrinde van Herm neet wao dae gulle Indiër te vinde is???
  6. Marjo de Kunder:
    6 januari 2019
    Heej hippies...geneet dr van en NEET met mate!!!!
  7. Jan Lomans:
    Boem shankar
  8. Connie en Ger:
    6 januari 2019
    Wat goodkaup jao. Zeen wal gen beer op de rekening. Geej ziet good bezig. En Jos als geej truk ziet kin ze zoe veur de krant gaon werke. Geweldig zoeals dich os op de huugte hels.
    Vuul plezeer allemaol
  9. Wil van Rens:
    6 januari 2019
    Dan heb ge nog wat aan d’n daag as ge Zoë vruug gòt. Zal wal unne slaoptrein zien hè.! Maarja, 500 kilomaeter zònder beer en diekke sigarette en 40 graade in d’n trein, as ge det maar volhald. Ik huur ut woensdaag wal. En trouwens de groetjes van dae kleine Italliaan oet de PC hoofstraot.
  10. Ton en Jacqueline:
    7 januari 2019
    Zuut der allemaol tof oet!! En gaar neet te deur as ik dea rekening zeen! Geneet dervan manne! 🎉🖒🚂🌞🍻