Prijsvraag

7 januari 2019 - Kadwad, India

Omdat we jullie graag mee willen laten genieten van onze reis gaan we een prijs weggeven. Volledig verzorgd weekend in resort " by the beach goa" . 3 overnachtingen met ontbijt in een super hotel in goa. Je moet er wel wat voor doen. Er is een nieuwe foto bijgevoegd van een apparaat op een ijskast.in dit apparaat zit de stekker van het apparaat zelf en de ijskast. Wat is dit voor apparaat. Indien er meerdere goede oplossingen zijn zullen bert en leon vanavond live de winnaar bepalen.

Succes

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. 😀Conny:
    7 januari 2019
    Een hele moderne stekkerdoos.
  2. Ton en Jacqueline:
    Een electrische hamburger 😁
  3. Dorien:
    Verlengsnoer/stekkerdoos
    P.s ik wil die reis zeker niet winnen😁
  4. Nadine 😘:
    Een Bluetooth speaker 🔈?😅
  5. Annelies Theelen:
    7 januari 2019
    Milan en wessel denken dat t een ijsjes maker is.
  6. Petra:
    Jojo
  7. Joep en Mia:
    7 januari 2019
    Dit is een oplaadbare accu, wel een wazige foto..... zo kan het ook een neergestorte vliegende schotel zijn.
  8. 😀Conny:
    7 januari 2019
    Ik zou de reis heel graag willen winnen.
    Lekker 2x 24 uur onderweg en dan een relaxt stranddagje in Goa met een heerlijk ontbijtje voor 1.30 met een glaasje cola voor 0.40 cent.
  9. Patty:
    7 januari 2019
    Dit is de bel die afgaat zodra de koelkast koud genoeg is.
  10. Ton Hermans:
    Det is unne energietransformator
  11. Dorien:
    7 januari 2019
    Nadine en ik dinke unne portable charger
  12. Wil van Rens:
    7 januari 2019
    As ‘t aete in de ieskas bedorve is, kinse in det pötje de maaije doon asse geis visse. Dus ut antwoord is ein maaije pötje van Juupke Savekouls.
  13. Jos theelen:
    8 januari 2019
    Hallo allemaal, er is helaas geen winnaar van de prijsvraag maar wil van rens zat er het dichste bij. Het was namelijk inderdaad een maajepotje maar niet van jupke savelkouls maar van pierre savelkouls dat was zijn broer die in india woonde.de jury heeft besloten om wilke voor het bijna goeie antwoord toch een prijs te geven nl 1 ipv 2 nachten goa ny the sea. Wil, van harte gefeliciteerd van de endemol groep.
  14. T midde 3:
    8 januari 2019