Cherai beach

15 januari 2019 - Ernakulam, India

Vandaag niets op het programma dus naar het strand. Mooiste strand van kochin is cherai beach. Ca 30 km van cochin dus taxi gepakt voor 9 euro. Een flinke rit met de taxi is ook een belevenis.je kijkt je de ogen uit wat je allemaal voorbij ziet verschijnen.het is ook een vorm van sightseeing.de rit is tevens een avontuur, de indiers maken van een eenbaansrijweg een driebaansrijweg en toch gebeuren er geen ongelukken.althans wij hebben het nog niet meegemaakt. Het strand is 17 km lang !  Geen touristen en dat hebben wij gemerkt. Iedereen wilde met ons op de foto.of dat nu komt door ons uiterlijk ??? Lekker gezwommen, taxi terug, gegeten en effe relaxen,douchen op de kamer. Wat we hier niet gaan meemaken is het volgende.kochin is ook wereldberoemd door zijn backwaters. Landinwaarts liggen meren,rivieren en kanalen.allemaal op de een of andere manier verbonden met de zee.hier ga je op een houseboot, een of meerdere dagen.je kunt op deze boten basic of riant overnachten.je vaart dan langs de meest schilderachtige dorpen.tevens gast de natuur in alle pracht en schoonheid aan je voorbij.

Dat is dus wat wij vandaag niet gedaan hebben.

Dadelijk nog een taxi regelen voor de rit naar thekkady morgen.150 km voor ca.50 euro.dat wordt dus een dure dag.echter de rit ernaartoe schijnt magnifiek te zijn.dwars door de theevelden. En dan zijn wij op de plek waar dirk bolt en zijn team aan de slag gaan. Maar zoals eerder geschreven ,  het verhaal is veel spannender dan de eerdere informatie................

Morgen horen jullie meer

1. 😀Conny:
    15 januari 2019
    Weer een prachtig verhaal dat is toch puur
    genieten daar.
    Voor een habbekrats overal naar toe is toch super.

En lekker van de beach genieten en de taxirit.

Ja ongelooflijk dat verkeer daar de chauffeurs maken daar hun eigen regels.

Jullie liggen natuurlijk lekker te slapen nu en wij hebben de avond nog voor ons.

Heel veel plezier vast voor morgen geniet van alle indrukken en jullie hebben vast een heleboel te vertellen.
  2. Wil van Rens:
    15 januari 2019
    Prachtige foto’s menner. Ge zult wal hièl vuul Facebook vrinde hebbe as ge truuk ziet. Vuul plezeer nog de kòmmende 2 waeke en zörg det ge oet kòmp met òg onderbökse.