De weg naar Thekkady

16 januari 2019 - Kumily, India

Gisteren nieuwe kleren gekocht maar.....de verkoper heeft ze te klein geleverd.knoopjes gaan er spontasn vanaf maar gelukkig kan ik ze nog ruilen.alleen moet ok dan 5 uur terugrijden en ik vraag mij af of dit opweegt tegen de 4 euro die ik geinvesteerd heb.wordt vervolgd... overigens ben ik hartstikke blij met mijn nieuwe,schone en passende onderbroeken.

Vandaag om 09.00 vertrokken met de taxi voor een rit van ca 200 km van kochin naar thekkady.de rit duurde ca 5.30 uur. Het uiteindelijke doel ligt op een hoogte van ca 1200 meter.uitstekende chauffeur die ons veilig heeft gereden.maar wat een ervaring....de prachtigste rubberplantages,theevelden gingen ons voorbij.ook werd tijdens deze rit de tegenstelling tussen arm en rijk benadrukt.Grote villas afgewisseld met kleine hutjes gefrabiceerd van afvalspullen.verder opvallend het aantal katholieke kerken gebouwd als paleizen met levensgrote jezus afbeeldingen.schrijnend deze katholieke rijkdom, schat in als de kerk afstand zou doen van hun rijkdom dat het hongerprobleem in de hele wereld opgelost zou zijn. Aangekomen in thekkady via google hotel opgezocht.we vonden er een waar we een goed gevoel bij hadden.met de tuctuc erheen en jawel hoor.... kleinschalige accommodatie met een hippiesfeer.zeer vriendelijke eigenaren.midden in de natuur met aan de achterkant de zgn.zwarte apen.over dit verblijf ga ik nog een andere keer vertellen.ik weet nu namelijk echt niet hoe ik dit op de juiste wijze kan verwoorden......zo mooi !!!

We gaan nu effe wandelen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joep en Mia:
    16 januari 2019
    ik zeen op de foto desse 2 wiever hes gekrege, pak ik mich vanaovend die andere twie. Wat det nie euverheamp betreft... steit dich good. Groetjes aan die andere twie van ut dreejspan.
  2. 😀Conny:
    17 januari 2019
    Ja te klein geleverd die blouse dat kan wel eens voorkomen ja.
    Knoopjes openlaten kan ook is toch warm daar.

Prachtig spannend verhaal weer.