India

13 januari 2019 - Shoranur, India

We zitten nu in de trein naar kochin.vanmorgen om 10.30 vertrokken en om ca.18.20 zullen we in cochin zijn.we hebben gereserveerde plaatsen.tickets kostten ca. 72 euro voorons drietje.veel geld maar dan heb je ook wat.airco trein met slaapplaatsen bovenin. Na ca.  2 uurtjes werd de maaltijd geserveerd (zie foto) indian vegetarisch eten.prachtig om de rit te maken alle landschappen vliegen voorbij.na ruim een week kunnen we de eerste balans opmaken. Alle indiers zijn even vriendelijk, zonder uitzondering. Als je india binnenkomt moet je alles loslaten en je open stellen voor de nieuwe ervaringen.begin niet met vergelijken want dan wil je snel naar huis.alle ervaringen opzuigen en een goed plekje geven.natuurljk zie je ook de armoede op diverse plaatsen en het kan wel eens lastig zijn om dit weg te moffelen. Door als tourist hier je geld uit te geven help je deze mensen ook. Het mooiste van onze trip moet nog komen.de komende dagen blijven we in kochin.oude handelsstad veroverd door de portugezen en die werden weer weggejaagd door .........juist, door ons. Schijnt een heel mooi dutch palace te zijn kortom komende dagen sightseeing.

1. 😀Conny:
    13 januari 2019
    Dan hebben jullie een mooie reis voor de boeg met alle luxe airco lekker slapen en nog spotgoedkoop voor jullie allemaal.

Fijn dat het zo goed bevalt ga zo door en niet ziek worden.
  2. Dennis:
    14 januari 2019
    Hey Jos,

Mooi om je verhalen te lezen! Klinkt als een reis met mooie ervaringen! Fijn dat je weer beter bent!

Gaaf dat opa jos zich gaat uitbreiden!! Complimenten dat jullie het daar zo snel hebben opgezet! Ze hebben er iig betere verhuiswagens als hier zag ik!

Geniet van de reis!
  3. G Lieve:
    19 februari 2019
    Die fire emmerkes, van de brandweer? Sjieke foto trouwens!