Kochin

14 januari 2019 - Ernakulam, India

In het driespan is een klein scheurtje ontstaan.Voor bert hebben we een eenpersoonskamer moeten regelen omdat leon en ikke zijn gesnurk moe waren. Vanmorgen weer afscheid genomen van 2 onderbroeken (rugzak wordt leeg). Had ze in de prullenbak van het hotel gedeponeerd dacht dan komen ze wel goed terecht.Maar tot mijn verbazing hadden ze vanmiddag (na het poetsen) mijn onderbroeken uit de prullenbak gehaald en op mijn bed gelegd !!! Hoe kom ik daar nu vanaf ? Alle suggesties zijn welkom. Gisterenavond na aankomst in kochin werden wij aangenaam verrast.om de hoek was namelijk het 10 daagse feest ter ere van de god shiva begonnen. Prachtig,zeer kleurrijk festival met muziek en dans. Dit alles ondesteund door de plaatselijke harmonie genaamd : " van ophouden geen weet". Wat een klereherrie. Het was wel indrukwekkend, in een overkapt lambertusplein was een menigte die in extase was door de muziek.achteraan versierde olifanten waarop jonge gasten in prachtige outfit aan het dansen waren.we hebben ons de ogen uitgekeken.21 30 lagen we in bed. Ik heb het al eerder over roken gehad.het viel mij op dat er zo weinig gerookt werd.nou hier in cochin geldt een algemeen rookverbod voor de hele stad.behalve voor ons dan want het schijnt dat ze buitenlanders geen boete geven.

1. Ton Hermans:
    14 januari 2019
    Mosse dien ondebokse beej de wasplaats neerlegge🤔😉
  2. Jos theelen:
    14 januari 2019
    Ton, wat een idee ! Maar of ze die willen ?
  3. 😀Conny:
    14 januari 2019
    Gewoon mee terug nemen en Annelies de onderbroeken op de wasplaats in Blerick laten wassen.
    En nu de kans om te stoppen met roken!!!!
  4. Ton Hermans:
    14 januari 2019
    Binneste boete legge. Waorschienlik kleurieker🤔😂.
    En veural blieve geneete same, hiere!
  5. Joep en Mia:
    14 januari 2019
    waal oetkieke kunne vliege op aaf komme!
  6. Joep en Mia:
    14 januari 2019
    Ik laes dreejspan we môtte ôs toch gen zôrg gaon maake!