Nieuwe prijsvraag

9 januari 2019 - Gokarna, India

Er valt weer wat te winnen. 3 gratis toegangstickets voor blierock 2018 + 5 consumptie bonnen van blierock 2018 of 2019. Bijgevoegd is een foto van leon en jos.wie is het meeste afgevallen en hoeveel gram.

Wie immer ohne gewahr

1. De ‘Krey’.:
    Ik zeg Bert, 5gram.
  2. Dorien:
    9 januari 2019
    Ik zeg niks jullie zien er alle 3 nog erg gezond uit 😉en bdw die zal dan wel niet geeikt zijn😛
  3. 😀Conny:
    fris en fruitig.
  4. Marion Zub-Stamfort:
    Ik dink Jos 450 gram aangekomen 😂
    Leon 450 gram aafgevallen👍
    Bert 500 gram aangekomme😂
  5. Annelies Theelen:
    9 januari 2019
    Ja jong, ik dink des dich bis aafgevalle maar dan mot ik dich Iers neks zeen, dan weit ik t zeker 😍
  6. Wil van Rens:
    9 januari 2019
    Dit is volgens mich ein strikvraog, want geej ziet alle twieëje allein maar aangekòmme, want tot noow toe is ut allein nog maar eine ( paradieselikke) strand vakantie gewaes, waor allein gegaete, gedrònke, geslaope en aaf en toe ein oetstapje met d’n Tuk,Tul wuurd gemak. Dus vuul lichaamelijke activiteite zien d’r nog neet gewaes. As ik dan toch ein keuze mòt maake, is Jos ut meiste aangakòmme, umdet zienne baard net op ein schaopevach begint te lieke. Dus zeg ik 369 gram veur Jos. Groetjes Wil van Rens.
  7. Joep en Mia:
    9 januari 2019
    Ik doon ff neet mei heb nog Blierock bonne van 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 enz. En kin die nurges mier inlevere. Maar aan de foto's te zeen heb ge d'r alle 3 ein paar kilo aanhange. Weurd tied det ge bewaeg in plaats met d'n trein ei fietsku huren.
  8. Patty:
    9 januari 2019
    Jos, 3 kilo zeker weten! Maar kan uiteraard ook aan de blouse liggen die zo fijn aftekent.
  9. Jos theelen:
    9 januari 2019
    Beste deelnemers, aangezien wij in een land zijn waatr corruptie en vriendjes politiek nog volop aanwezig zijn hebben wij besloten om deze "norm" ook toe te passen. Dus is mijn dochter patty de winnaar.proficiat meid.de 500 euro worden zsm overgemaakt. Marion, jij mag niet meer met een prijsvraag meedoen. Jouw antwoord slaat nergens op. !!!!
    Nog 24 minuten en dan is leon jarig.bert en ikke zijn benieuwd welke vlaai hij heeft geregeld
  10. 😀Conny:
    9 januari 2019
    Vlaai van t bruudje zit al in het vliegtuig en wird dan door Post.nl gebrach.

Kan auk DHL zien.
  11. 😀Conny:
    9 januari 2019
    Kan ook een koeienvlaai zijn want die lopen er genoeg rond!!!
  12. Marion Zub-Stamfort:
    10 januari 2019
    Leon profitiat met diene verjeurdaag 🎂🍺🍺🍺