Gokarna 2

9 januari 2019 - Gokarna, India

Na de tempels effe lekker rondgelopen in deze typisch indische stad. Winkeltjes met de mooiste kleurrijke kleren en omslagdoeken.gokarna ligt ook pal aan de zee waar de koeien en  dromedarissen het strand beheersen.opvallend veel oudere afgeleefde hippies gezien overigens ook opvallend dat er zoveel jonge buitenlandse reizigers waren. Verder mocht je in deze plaats ook niet roken !!! Wij in een klein koffiehokje naar binnen en de eigenaar zei dat we maar achteraan moesten gaan zitten om een sigaretje te roken.hij zou wel op de politie letten.als ze je snaaien kost dat 120 rupiah dat is ca.1,50 euro. Fotograferen daar houden ze niet van en moet je dus echt niet doen want dan krijg je een lading scheldwoorden over je heen......eerst toestemming vragen. Ik dacht slim te zijn door een selfie te maken zodat ik toch een foto kon maken.maar probeer dan maar eens uit te leggen aan die gasten voor je dat je een selfie aan het maken bent.dat gaat je dus niet lukken.verder nog geprobeert om treinreis te regelen maar wil je een gereserveerde plaats dan kan dat pas 2 dagen vantevoren.hopelijk lukt ons dat morgen want we willen een a/c sleeper trein.dat is ook wel nodig want we hebben 14 uur treinen voor de boeg as zaterdag.jullie zullen wel denken : heeft hij niets anders te doen als schrijven ?   Dan klopt dit : ik heb niets anders te doen !!!

1. 😀Conny:
    9 januari 2019
    Stoppen met roken is heel gemakkelijk nu!!!!!

Geweldige verhalen allemaal.
  2. De ‘Krey’.:
    9 januari 2019
    Mannuh, ik wins óg eine fantatische zeuktoch in India en gaon óg volge op óg reisverslaag.., bin beniejd waat dae van Theele allemaol beej elkaat duit leege.
  3. Koos en Hanny:
    9 januari 2019
    Ha Jungs, week dachte al... Jos hart zeker niks anders te doon as schrieve... Halde zoé! Groete oét Australië.🎶