Nieuwe prijsvraag

22 januari 2019 - Madurai, India

Bij de fotos staat een afbeelding van een tekst.de foto heet ook " tekst ". Aan jullie de vraag wat staat hier ?  Als je het ongeveer raad tellen we het ook goed.

We hebben weer een prachtige prijs.         3 daagse cruise over de moesel.

1. 😀Conny:
    22 januari 2019
    Dit gebouw is gebouwd in 1636.enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz.

Een gemakjkelijke prijsvraag dit keer.

Maar wel lastig te typen want mijn handen zijn bijna bevroren van de kou buiten.

Go Boys Go
  2. Wil van Rens:
    22 januari 2019
    Ik dink det geej det bord zelluf daor neer heb gezatte. Aan de foto waor geej same met de locals op stòt, kin ik zeen det Bert eine metsel cursus haet gegaeve aan dees minse, want die hebbe allemaol nog de metselspies in ut gezich. Op ein volgende foto wuurd aan Bert de golde handdrök gegaeve daor d’n öetvoerder, det Bert met die locals de opdrach haet gekreege um volgend jaor truuk te kòmme um d’n tempel volledig te restaureren, want zien eige hoës geit dae dit jaor nog opkappe en verkaupe, want daor kump ein gollufbaan te ligge. Verder mòt de parenclub van Matje Dijkman daor auk weg. Dae geit ut project van d’n tempel in India financieren en mien antwoord op de priesvraog is dan auk det dae tempel verbouwd wuur naor de nieje parenclub van Matje Dijkman alias d’n Teddy parentempel.
  3. Dorien:
    22 januari 2019
    Wilke de mos beej de krant gaon werke 📰🤦‍♀️
  4. Patty:
    23 januari 2019
    Dit is wel een hele moeilijke deze keer 😅