Prijsvraag

12 januari 2019 - Mangalore, India

Tijdens de relaxdagen kwamen we vaker in een restaurantje waar we regelmatig koffe dronken of een hapje aten.de ober daar was een heel aardige  knul uit delhi.hij werkte hier enkele maanden en ging dan terug naar delhi.echter met bestellingen opnemen was hij geen held.meestal bracht hij het verkeerde.aangezien we vanmorgen reeds om 06.30 moesten vertrekken zou hij speciaal voir ons de tent openmaken, super toch ! Zo gezegd zo gedaan.we bestelden : " one milkcoffe and 2 black thee " .herhaalden dit nog 2 keer en waar kwam hij mee terug :"2 milkcoffe and one black tea." Onze dag kon niet meer stuk.bij " fotos" staat een opname van vanmorgen, hij wilde perse met ons op de foto. Maar nu de vraag : " wat is de achternaam van rakkesh ?  "  tip: hij komt uit new delhi

Van reisblog naar fotoboek

Ksekkar
  6. Jos theelen:
    13 januari 2019
    Het antwoord op de vraag : wat is de achternaam van rakkash ? Is:
    CANDIDO dus rakkash candido. Niemand had het antwoord goed maar omdat conny een trouwe volger is krijgt zij de prijs.namelijk een echte indiase marmeren vensterbank.af te halen bij candido maasveldstraat (inderdaad familie van rakkash).