De treinreis

12 januari 2019 - Mangalore, India

Effe uit beeld gweest, diarree/braken .36 uur geslapen.maar stilaan gaat het beter.de reisgenoten hebben mij goed verzorgd. Vanmorgen met de trein vanuir kunta naar mangelore ca.5 uur. We hadden geen gereserveerde tickets dus op de bonnefooi de trein ingestapt.de trein was net vertrokken toen de conducteur kwam.controle en jawel we zaten niet op de goeie plek dus meteen een boete van 1,20 aan onze broek. Effe later komt er iemand de trein coupe uitvegen en alles in een vuilniszak doen.paar seconden later komt er iemand enkele druppels uit een spuitbus op de vloer spuiten.volgens ons was dit goedje bij ons al 50 jaar verboden.daarna komt er iemand de vloer dweilen en schoon is de trein.onze overbuurman zet de ventilatoren aan om zsm de geur te laten verdwijnen.we zijn ondertussen in mangelore aangekomen.gelukkig vertrekken we morgenvroeg om 08.30 weer met de trein naar kochin.het is ons verl te hektisch hier.

1. Connie en Ger:
    12 januari 2019
    Gelökkig geit het weer wat baeter met dich. Kom ik now pas met ein antwoord op og priesvraog. Wae het meiste is aafgevalle. JOS 😱
  2. Annelies Theelen:
    12 januari 2019
    Gelôkkig bisse weer baeter dr aan. Hielemaol tóp desse oet aan t breie bis dao. Ik wil dr auk wal ein paar maond per jaor gaon werke. Gewéldige foto🤣🤣