Gokarna

7 januari 2019 - Gokarna, India

Na een zeer kort overleg hebben we besloten om de reis aan te passen.we hadden geen zin om 14 uur in de trein te zitten.we kregen een tip over het paradijs op aarde, gokarna. 4 uur in de trein wat al een avontuur was .in india heb je 5 klassen in de trein en wij hadden dus de goedkoopste plaatsen tussen india people.gisteren hadden we treintickets gekocht op naam , we vroegen ons al af waarom op naam ? In de trein werd dus iedereen gecheckt op naam, over werkverschaffing gesproken !!! Dus uurtje vertraging.in de trein liepen ze constant met eten en drinken, zeer bijzonder.ook tijdens de stop aan de raam of eigenlijk tralies want er was geen ruit.sat hebben we gemerkt in de tunnels, de diesel vloog de coupes in.vrouwtje van 80 gasy zitten op een gereserveerde plaats zonder ticket en wordt dus gewoon de coupee uitgeknikkerd.maar we werden beloobd na de achtbaan.na een tuktuk rit aangekomen op een willekeurig punt en daar moesten we 20 minuten nasr beneden lopen.schitterende baai met lodges.basic ruimte gehuurd met tweepersoonsbed en een matras op de grond.wij waren tevreden. Snel de arabische zee in en toen een biertje.dat smaajt als een engeltje op de tong.hebben net besloten dat we hiet 2 dagen blijven met alle laidback people om ons heen.de heilige koeien op schietafstand om ons heen en slleen maar reggae, dus komt goed.zie de fotos

1. Jos theelen:
    De prijs van ons hutje: 6 euro per nacht voor 3 personen
  2. 😀Conny:
    7 januari 2019
    Koeien all over the place.
  3. Ton Hermans:
    Klinkt allemaol "biestig" 😉👍
  4. Emmy Meuwese:
    7 januari 2019
    Gaan we de volgende keer met de hele bazaar een hutje pakken voor dat geld.
    Kun je niet voor thuis blijven😂😂😂
  5. Joep en Mia:
    7 januari 2019
    Zoe te huure halt geej pieke euver, kunt geej beej thoeskomst waal ein party gaeve!
  6. T midde 3:
    8 januari 2019
    Joep weej Nee me Leon de volgende kier auk mei dae kump neet leken daag veur kas geld te vraoge zoals dig hebbe pas 1 kier 100 eu beej gelag en we zien al 5 daag heej???????!!!!!
  7. Joep en Mia:
    8 januari 2019
    Halt dae maar in de gate, tot hae neet geit pleite
  8. Wil van Rens:
    8 januari 2019
    Det wuurd dan ein groeëte party beej Rinnie en Nico, want as Leòn de piekke beheerd, hald ge nog zeker 3 rootjes euver as ge truuk ziet. Margriet, Kins dich alvas eine datum inplanne veur det feest? Verder bin ik natuurlik super blië met ut winne van de priësvraog van òg. Kin helaas neet euver kòmme, want Nando zei det ut kruutsa beej Rinnie en Nico belangrieker is dan op vakantie gaon. Daor hald ik mich dan auk maar aan, anders begint dae auk al taege mich te misselikke. Dus veur niks èntree op òg feest beej truukòms in plaats van ein 2 daagse reis naor India is auk prima. Groetjes Wil van Rens en dae kleine itakker.
  9. Maurice Walda:
    9 januari 2019
    Tof! On beach leet dichtbee auk kei relax. Second klass sleeper kinse ligge im de trein s'nachts. Have fun 😎