De Zoektocht

16 januari 2019 - Kumily, India

De zoektocht zoals oorspronkelijk verteld zit iets anders in elkaar. Tijdens het verblijf van Herman in indie, in de beginfase, heeft hij een indier leren kennen tijdens zijn reizen, genaamd Prakkash.Deze woonde in thekkady waar wij nu verblijven.herman en prakkash hebben elkaar ontmoet en zijn vrienden gebleven alhoewel zij op een afstand van 1000 km van elkaar woonden. Zoj bezochten elkander regelmatig of in goa of in thekkady. De bewuste horloges heeft herman niet van prakkash gekregen maar het was de wens van herman om deze horloges aan prakkash te geven.dus dat is onze missie. Vandaag de naam regelmatig laten vallen in thekkady en de eigenaar van ons paradijsje schijnt te weten wie het is en dat wordt dus morgen vervolgd.

Maar nu het andere verhaal.geloof mij dit is echt waar.ik zweer het op de hand van Shiva. Een jaar of 25 geleden heeft een nederlands echtpaar een kind uit india geadopteerd. Toen hij een jaar of 20 was zijn zij met hun indische zoon zijn roots gaan achterhalen.zij hebben hun vakantie toen in thekkady doorgebracht.tijdens deze vakantie is er een vakantieliefde ontstaan tussen deze geadopteerde zoon en de dochter van Prakkash !!!! Een jaar of 7 geleden zijn ze ook getrouwd in ijmuiden en wonen daar nog steeds.herman was destijds ook uitgenodigd op de bruiloft en is daar ook geweest. Prakkash en zijn vrouw waren ook op de bruiloft.leon heeft na de bruiloft prakkash en herman in ijmuiden opgehaald en samen hebben ze enkele dagen bij Leon gelogeerd.dus jullie begrijpen nu ook waarom leon zo graag prakkash wil zien.

Wat een prachig verhaal toch !!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Petra:
    16 januari 2019
    Inderdaad een prachtig verhaal. Wat leuk als Leon , Prakkash en zijn vrouw gaat zien.
  2. Dorien:
    16 januari 2019
    Een zeer bijzonder verhaal🤗 ben benieuwd hoe dit verder afloopt😉👍
  3. Emmy Meuwese:
    16 januari 2019
    Heel mooi verhaal, hoop dat jullie hem morgen zullen ontmoeten,ook leuk voor Leon
  4. Annelies Theelen:
    16 januari 2019
    Wow..wat ein súpermoei verhaol. Ein hoëg spoorloos gehalte. Dus veur mich eine brok in de keel. (hé jos) Wát leuk veur Leon um um weer te zeen. Wet dae prakkash det geej dr aan komp? Det wuurd geniete as geej um zeet. Bin benieuwd naor t vervolg.
  5. Koos en Hanny:
    17 januari 2019
    Geweldig det geej dit kint mei maake, auk Down Under volge we met belangstelling ôch belaevenisse.! 🎶🍀
  6. Koos en Hanny:
  7. 😀Conny:
    17 januari 2019
    Geweldig wat een belevenis dit is toch super mooi allemaal.

Al deze indrukken mooi om hier een film van te maken dit maak je nooit meer mee.

Go boys Go.
  8. Maurice Walda:
    17 januari 2019
    Nice! Jullie maken wat mee! Have fun en succes met het vervolg ;)
  9. Joep en Mia:
    17 januari 2019
    Mooi verhaal , spannend en goed dat jullie het doel van de reis bereiken.
    Volg jullie, zoals half Blerick al al die tijd. En ook die mannen down under.
    groetjes Mia